Θέλω να βγάλω λεφτά από το… Internet

Τεχνική Υποστήριξη Ιστοσελίδων και Ηλεκτρονικών Καταστημάτων
Τεχνική Υποστήριξη Ιστοσελίδων και Ηλεκτρονικών Καταστημάτων
5 Ιανουαρίου 2017
Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο κρατάει τις επιχειρήσεις!
5 Ιανουαρίου 2017

Έχω μια ιδέα για να βγάλω χρήματα από το internet!

Πολλοί υποψήφιοι πελάτες μας προσεγγίζουν για να τους κατασκευάσουμε το ηλεκτρονικό τους κατάστημα, γιατί έχουν την … «φοβερή ιδέα που θα τους κάνει πλούσιους».

Μάλιστα, η λογική που έχουν είναι: «αφού όλοι βγάζουν (πολλά) λεφτά από το Internet, γιατί όχι κι εγώ;»

Εδώ στην iNTERAD έχουμε ένα… χούι.

Εκτός από το να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε καλαίσθητα, λειτουργικά και αποδοτικά e-shops και web sites, μας αρέσει να πηγαίνουμε την έννοια Ανάλυση Αναγκών, μερικά βήματα πιο πέρα.

Έτσι, όταν ένας πελάτης μας εμπιστεύεται την ιδέα του, αντί να κοιτάξουμε να του πουλήσουμε τις υπηρεσίες μας “at any cost”, προσπαθούμε να καταλάβουμε πόσο έτοιμος είναι να λειτουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, καθώς και τι προεργασία έχει κάνει, ώστε το ηλεκτρονικό του κατάστημα να γίνει πραγματικά μια κερδοφόρα δραστηριότητα.

Έρευνα αγοράς. To go or not to go!

Το πρωταρχικό μέλημα κάθε επίδοξου… ηλεκτρονικού επιχειρηματία είναι να κάνει σωστή έρευνα αγοράς, σχετικά με τα προϊόντα – υπηρεσίες που πρόκειται να πουλήσει και να αναλύσει τον ανταγωνισμό.

Αν μπορεί να σταθεί στον ήδη διαμορφωμένο ανταγωνισμό, έχει το πρώτο πράσινο φως να ξεκινήσει.

Ας μην ξεχνάμε ότι πιθανόν οι ανταγωνιστές του να είναι ήδη αρκετά βήματα πιο μπροστά και θα πρέπει να καλύψει και αυτό το κενό.

Αν με το καλημέρα είναι «εκτός αγοράς», καλύτερα να το ξανασκεφτεί πριν επενδύσει έστω και ένα ευρώ στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Be a Pro, Act Like a Pro!

Εφόσον λοιπόν έχει το πρώτο πράσινο φως, το επόμενο που πρέπει να χαραχτεί βαθιά στο μυαλό του είναι «απευθύνομαι σε επαγγελματίες, αν θέλω να με αντιμετωπίσει και η αγορά σαν επαγγελματία».

Καθημερινά ερχόμαστε αντιμέτωποι με κακόγουστα, κακοφτιαγμένα και μη λειτουργικά ηλεκτρονικά καταστήματα.

Αλήθεια, πως περιμένουν πωλήσεις οι … «επιχειρηματίες» που δίνουν μια τέτοια εικόνα στους υποψήφιους πελάτες τους;

Το βασικότερο μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε σε όλους όσους αποφασίσουν να επενδύσουν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, είναι ότι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει σχεδόν τις ίδιες απαιτήσεις όπως ένα φυσικό κατάστημα.

Στο φυσικό μας κατάστημα είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε μια σειρά ενεργειών καθημερινά:

• να είναι ανοιχτό σε συγκεκριμένο, σταθερό ωράριο,

• να είναι καθαρό και τακτοποιημένο,

• να έχει ποικιλία προϊόντων και επαρκές στοκ,

• να είναι σωστά δομημένο και πάντα τακτοποιημένο, ώστε να βρίσκουν οι πελάτες όσα θέλουν εύκολα και γρήγορα,

• να έχει εξυπηρετικό και διαθέσιμο, αλλά ταυτόχρονα διακριτικό προσωπικό

• να είναι σε εύκολα προσβάσιμο σημείο (αν είναι σε κεντρικό σημείο, αυξάνεται η προσέλευση του κοινού)

• να παρέχει πολλούς και διαφορετικούς τρόπους πληρωμής, με γρήγορες και εύκολες διαδικασίες

• να ανανεώνεται η βιτρίνα και η διακόσμησή του, αρκετά συχνά, ώστε να προκαλεί το ενδιαφέρον των περαστικών

• να έχει έξυπνες προσφορές είτε κατά τη διάρκεια των αγορών, είτε λίγο πριν την ολοκλήρωση των αγορών και πολλά άλλα, που σίγουρα σας έρχονται σαν εικόνες στο μυαλό.

Όλα αυτά μπορούν και πρέπει να μεταφερθούν και στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Σε επόμενα άρθρα, θα δούμε αναλυτικά τις τεχνικές που πρέπει να αναπτύσσονται σε ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα.