Ηλεκτρονικό Εμπόριο – Ηλεκτρονικό Κατάστημα

Δυναμικές ή Στατικές Ιστοσελίδες;
Δυναμικές ή Στατικές Ιστοσελίδες;
5 Ιανουαρίου 2017

Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μία αυξανόμενη τάση στη χώρα μας και όλο και περισσότεροι καταναλωτές κάνουν τις αγορές τους on-line

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, 1.9 εκ Έλληνες αγόρασαν συνολικά on-line προϊόντα ή υπηρεσίες αξίας 2,9 δις €, έκαναν κατά μέσο όρο ετησίως 20 αγορές μέσω του διαδικτύου, συνολικής αξίας 1.600 €.

Από τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία, και σε σύγκριση με το 2012, είχαμε αύξηση κατά 25-35%, ενώ στις συνολικές αγορές η αύξηση ήταν πάνω από 50% σε σχέση με το 2011.

Γιατί όμως πρέπει να έχω το δικό μου ηλεκτρονικό κατάστημα;

Σας δίνουμε 7 καλούς λόγους για να αναθεωρήσετε τυχόν προκαταλήψεις για τις on-line αγορές.

1. Λειτουργία 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.

Ουσιαστικά ένα ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί αδιάκοπα όλο το χρόνο ανεξάρτητα διαφόρων παραγόντων που μπορούν να επηρεάσουν ένα φυσικό κατάστημα, όπως είναι ο καιρός, η πρόσβαση και η φυσική παρουσία.

2. Επέκταση της επιχείρησης

Με το ηλεκτρονικό κατάστημα στην ουσία επεκτείνετε την επιχείρησή σας σε καταναλωτές που δεν είχατε άμεση πρόσβαση προηγουμένως. Οι πελάτες μπορούν πλέον να αγοράσουν από εσάς, ανεξάρτητα από τον τόπο διαμονής τους.

3. Χαμηλό κόστος επένδυσης

Με τα μέσα που μας δίνει η τεχνολογία, πλέον ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να δημιουργηθεί με ελάχιστο κόστος. Σίγουρα η πολυπλοκότητα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να καθορίσει το τελικό κόστος αλλά ενδεικτικά μπορούμε να αναφέρουμε ότι το κόστος ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να ξεκινάει από τα 1.000€.

4. Εύκολη συντήρηση

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να το διαχειριστεί κάποιος που έχει τις βασικές γνώσεις υπολογιστών, μετά από μία εκπαίδευση. Δεν χρειάζεστε κάποιον εξειδικευμένο χρήστη. Η συντήρηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος περιλαμβάνει την προσθήκη, την αφαίρεση ή την τροποποίηση των προϊόντων, την επεξεργασία των παραγγελιών και των πληρωμών και διάφορες άλλες απλές λειτουργίες.

5. Χαμηλότερες τιμές & προσφορές

Από τη στιγμή που ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν έχει επιπλέον πάγια έξοδα, μπορείτε να κάνετε εκπτώσεις και προσφορές για να προσελκύσετε νέους πελάτες.

6. Χαμηλό κόστος διαφήμισης και προώθησης

Με τα Social Media (Facebook, Twitter, YouTube κ.ά) να έχουν εισχωρήσει στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια οι επιλογές διαφήμισης και προώθησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ανεξάντλητες. Μπορείτε με ελάχιστο κόστος να διαφημιστείτε στο Google ή στο Facebook, να δημιουργήστε διαγωνισμούς και έτσι από στόμα σε στόμα να αποκτήσετε κοινό.

7. Συνεργασίες με άλλες ιστοσελίδες

Δίνοντας ένα μικρό ποσοστό από τις πωλήσεις μπορείτε να βάλετε άλλους να πωλούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Ενδεικτικά αναφέρουμε το δημοφιλές skroutz.gr που συγκρίνει τις τιμές και εμφανίζει τα προϊόντα από όλα τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα, και τα δίκτυα Affiliates που σας δίνουν τη δυνατότητα να εμφανίσετε διαφημιστικά banners σε χιλιάδες σελίδες.