Content Implementation / Περιεχόμενο Ιστοσελίδων

Τι είναι το Responsive Web Design
5 Ιανουαρίου 2017
Επιλέγοντας τον σωστό συνεργάτη
Επιλέγοντας τον σωστό συνεργάτη
5 Ιανουαρίου 2017

Έρωτας (Εντύπωση) με την πρώτη ματιά!

Η κάθε ιστοσελίδα έχει μόλις λίγα δευτερόλεπτα διαθέσιμα για να κερδίσει το ενδιαφέρον του πελάτη.

Υπάρχει πάρα πολύ μεγάλος ανταγωνισμός και ο πελάτης δεν θα επενδύσει πολύ από τον δικό του χρόνο ώστε να ξεπεράσει μια «χλιαρή» εισαγωγή.

Η αρχική σελίδα θα πρέπει να είναι αρκετά προκλητική με την έννοια του ότι θα κρατήσει το ενδιαφέρον του πελάτη.

Όχι απλό copy ή clopy – paste, αλλά αυθεντικό, πρωτογενές περιεχόμενο.

Ο ανταγωνισμός στο internet έχει εξαπλωθεί τόσο πολύ ώστε καθιστά απαραίτητη προϋπόθεση ένα website να έχει σωστά και μοναδικά κείμενα.

Τα κείμενα αυτά πρέπει να δίνουν σωστές πληροφορίες και κατευθύνσεις στους πελάτες από τη στιγμή που έχουν επιλέξει να επισκεφθούν το συγκεκριμένο website.

Αυτός πρέπει να είναι και ο γνώμονας του περιεχομένου των άρθρων της ιστοσελίδας.

Ας μη ξεχνάμε πως όλο το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας περιστρέφεται γύρω από την πώληση, και μέσα απ’ αυτό ο πελάτης πρέπει να οδηγηθεί στην αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, χωρίς όμως να γίνεται αυτοσκοπός μας.

Ο επισκέπτης θα εκτιμήσει εξίσου το γεγονός ότι του παρέχονται πληροφορίες χωρίς κάποιο αντάλλαγμα.

Επίσης υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες στις οποίες ο επισκέπτης αναζητά απαντήσεις σε διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζει και δημιουργεί μια σχέση εμπιστοσύνης με την εταιρία σας.

Αυτά τα κείμενα οφείλουν να είναι γραμμένα με λιτό τρόπο ώστε να είναι προσιτά στο μέσο χρήστη.

Όταν κάτι μπορεί να ειπωθεί με απλά λόγια δεν χρειάζεται κάποιος να χρησιμοποιήσει τον ακαδημαϊκό τρόπο γιατί έτσι απομακρύνει το κοινό.

Αξίζει να αναφέρει κανείς ότι τα κείμενα μιας ιστοσελίδας πρέπει να ελέγχονται για ορθογραφικά και συντακτικά λάθη, ώστε να μη δημιουργηθεί καμμία αρνητική εικόνα για την επιχείρηση.

Το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας πρέπει να είναι πάντα ενημερωμένο και φρέσκο.

Ξεπερασμένες πληροφορίες δεν ενδιαφέρουν κανέναν επισκέπτη και είναι κρίσιμης σημασίας για την ποιότητα και την αξιοπιστία της κάθε επιχείρησης.

Να θυμάστε πως ο επισκέπτης χρησιμοποίησε σήμερα τη μηχανή αναζήτησης, έκανε σήμερα το κλικ στο website σας, και πρέπει λοιπόν τα άρθρα που θα βρει να είναι επίκαιρα και ανανεωμένα.

Content Implementation / Content is the King

Οι περισσότερες επιχειρήσεις πιστεύουν πως αν έχουν περισσότερο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα τους, θα έχουν και περισσότερη επισκεψιμότητα ή ακόμα και περισσότερες πωλήσεις.

Το πρόβλημα που έχουν είναι πως δε γνωρίζουν τι είδους περιεχόμενο να δημιουργήσουν.

Έτσι το περιεχόμενό τους περιορίζεται στην αρχική σελίδα, στο about us, τη σελίδα επικοινωνίας και κάποιες άλλες σελίδες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχουν.

Προκειμένου να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα πρέπει να διευρύνει κάποιος την προοπτική του σχετικά με το περιεχόμενο του website του.

Μια επιχείρηση χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα της για την οικοδόμηση σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες κατά κύριο λόγο, αλλά και σε γενικές γραμμές με άλλες επιχειρήσεις, κοινωνικές ιστοσελίδες κτλ.

Όσο περισσότερο την εμπιστεύεται το κοινό, τόσο περισσότερο θα μιλήσει γι’ αυτήν, θα την επισκεφθεί και τελικά θα αγοράσει από αυτήν.